söndag 7 december 2014

Välkommen till min Scrapbooking blogg.

Hej där,
Välkommen till min nya blogg jag heter Moa, 24 år & bor i Sverige. I början på December började jag med Scrapbooking och nu är jag fast i den världen. Jag sitter och tittar/läser massor om detta och jag har märkt att det finns hur mycket som helst om Scrapbooking. Nästan varje dag lär jag mig något nytt och jag har lagt märke till att denna hobby inte är billig. När jag börjar med en ny hobby spenderar jag fruktansvärt mycket pengar och så blir jag som ett barn på julafton när jag får hem beställningarna. Det är något fel på mig det vet jag ;) Innan jag började med Scrapbooking tillverkade jag smycken i ca 4 år och med tiden har det legat på hyllan. Om ni vill följa min blogg måste ni tänka på att jag fortfarande är nybörjare. Jag hoppas det finns några mer där ute som gillar Scrapbooking?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar