tisdag 27 januari 2015

Fångad ängel!

Jag har för första gången vågat vara med i en utmaning inom Scrapbooking och det är hos Scrappadise. Hon har temat "fångad ängel" och nu är jag äntligen klar med mitt bidrag. Tack för att jag får delta i din tävling Maria & tack för all inspiration du ger mig även fast du kanske inte visste. <3 Budskapet med detta kort är väldigt sorglig. Fågeln/ängeln som ni ser på kortet flyger ut från sin bur och tror att den är fri men tyvärr så är den lurad. Utanför buren är den också inlåst med tanke på att det är ett lås längst upp till höger utan nyckel.....




2 kommentarer:

  1. åhh så fint kort moa. du är jätteduktig. vad kul att jag kan inspirera dig <3 .. hoppas på fler såna här underbara skapelser. kram miia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla vad glad jag blir. 💖 va rädd om dig, styrkekram ☺️

      Radera